Corporate website: Ramen & Deuren
Belisol Team
Zoek een job

Ontdek onze vacatures per regio

Zoek een job Alle jobs

De groep Belisol

Ga je aan de slag bij Belisol, dan word je lid van een team van een 1000-tal medewerkers in 3 landen, verdeeld over ongeveer 100 verkooppunten en ons hoofdkantoor.

Onze verkooppunten 

ShowroomBelisol is een toonaangevende organisatie in België, Nederland en Frankrijk en onze verkooppunten zijn ingepland volgens de Belisol regio’s. Elk verkooppunt is een zelfstandige franchiseorganisatie die werk biedt aan een hecht team van medewerkers.

Bekijk hieronder meer foto's van Belisol verkooppunten.


Onze medewerkers

In de relatie met onze medewerkers hechten wij veel belang aan de onderstaande kernwaarden.

  • Respect: Respect is de basis van een gezonde relatie tussen klant en verkoper/plaatser en tussen werknemer en werkgever. Respect moet er zijn voor de mens, het werk en het product.
  • Vertrouwen: Beloftes nakomen en eerlijk handelen zijn de basis voor een sterke service en een aangename werkomgeving.
  • Vrijheid: Wij zijn ervan overtuigd dat mensen beter presteren als ze de vrijheid krijgen om zichzelf te zijn. Als werkgever vertrouwen wij op de kennis en de inzet van onze medewerkers. Wij willen gemakkelijk bereikbaar zijn voor onze werknemers, waardoor ze weten dat hun werkgever voor hen klaarstaat. Met deze kennis kunnen zij zelfstandig werken en durven zij zelf beslissingen te nemen.
  • Gedrevenheid: Wij zijn een professionele en gedreven organisatie uit het topsegment. Wij verwachten als werkgever dat onze medewerkers dezelfde drive bezitten. Gedrevenheid betekent ook elkaar helpen om goed te presteren, elke dag het beste van zichzelf geven op professioneel en persoonlijk vlak. Wij stellen hoge doelen en om deze te behalen verwachten wij enthousiaste en gedreven medewerkers. Als werkgever voorzien wij in motivatie en ondersteuning om deze prestaties te kunnen blijven vragen.
  • Openheid: Wij zijn een grote organisatie, maar met een familiaal karakter. Dit betekent directe communicatie tussen werkgever en werknemer en werknemers onderling. Leidinggevenden zijn bereikbaar en toegankelijk voor hun teamleden. Directe feedback wordt aanvaard om zo de vinger aan de pols te kunnen houden. Er wordt op een vriendschappelijke manier met elkaar omgegaan, we leren van elkaar en kunnen op elkaar rekenen indien nodig.
  • Kwaliteit: Wij willen onze klanten topkwaliteit bieden. Kwaliteit heeft niet alleen betrekking op het product, maar ook op de service en de werkomgeving. Onze medewerkers moeten onze klanten de beste service kunnen bieden en vakmanschap kunnen afleveren.  Om dat te kunnen doen, werken zij met kwalitatief materiaal en binnen degelijke werkomstandigheden, dit zowel op het terrein als binnen de organisatie.

De Belisol hoofdzetel

In Hasselt (BE) vind je alle ondersteunende diensten van Group A waarvan Belisol deel uitmaakt . Onze medewerkers faciliteren de commerciële activiteiten en ondersteunen de organisatie van de verkooppunten. Zo kunnen onze verkooppunten zich concentreren op hun kerntaak: een ruim en kwalitatief assortiment, advies en service aanbieden aan onze klanten. Innovatie is hierin absoluut bepalend.
Belisol is een topbedrijf binnen de sector met een geconsolideerde jaaromzet van bijna 105 miljoen euro (groepsomzet). 

a company of group a